Συγκεκριμένα, στις 23 Μαΐου 2022, μια αμαξοστοιχία κινούταν έξω από τον σταθμό της πόλης, όπου εκεί δήλωσε αδυναμία να συνεχίσει. Σύμφωνα με τον κανονισμό έπρεπε να έρθει μια μηχανή εφεδρείας για να μετακινήσει την αμαξοστοιχία κάτι που δεν έγινε όπως λένε οι εργαζόμενοι, παραβιάζοντας έτσι τους κανόνες ασφαλείας.
Δόθηκε τότε εντολή σε μια εμπορική αμαξοστοιχία να πάει στο σημείο στον κλειστό σταθμό των Σερρών για να μετακινήσει το τρένο, το οποίο δεν μπορούσε να συνεχίσει.
Ενώ λοιπόν η εμπορική αμαξοστοιχία είχε ξεκινήσει, δεν υπήρχε κανένας εργαζόμενος εκεί, ούτε σταθμάρχης, για να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες στα κλειδιά ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση των δύο τρένων.
Εν τέλει δόθηκε εντολή από τη διοίκηση σε έναν εργαζόμενο του ΟΣΕ και σε έναν κλειδούχο, οι οποίοι έφτασαν αρκετά γρήγορα στον σταθμό, όμως εκεί δεν είχαν τα κλειδιά.
Τότε κάλεσαν έναν συνταξιούχο σταθμάρχη προκειμένου να τους ανοίξει για να κάνουν όλες τις απαραίτητες αλλαγές στα κλειδιά για να αποφευχθεί σύγκρουση των δύο τρένων. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι αλλαγές έγιναν ελάχιστα λεπτά πριν θρηνήσουμε θύματα.
Έτσι, όπως αποκάλυψαν εργαζόμενοι στον σταθμό των Σερρών, όλα συνέβησαν κατά παραβίαση του γενικού κανονισμού, όπως συνέβη και στα Τέμπη.
Πηγή: cnn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου